5 Mayıs 2012

Luka Modric'in Tantunisi!

Bu resimde gördüğünüz köfteyi İnegöl köftesi sanmayın.O Hırvatistan'ın tantunisi sayılır bir yerde.. Adı cevapi.
Mersin'e yolu düşenler bilir hemen her köşede bir tantunici bulunur.Tantuni Mersin'de bir yaşamdır.Bir zevktir.Cevapi de Hırvatistan'da aynı statüye sahip bir yiyecek.Hemen her köşede bulunan ve çok yaygın olarak tüketilen bir ekmek arası köfte.Cevapi nin bir hastasıda benim çok beğendiğim Hırvat oyuncu Luka Modric.Ben bunu yeni öğrendim ama Four Four Two benden önce öğrenmiş.Her neyse geçte kalsakta Modric'e olan sempatimizden dolayı bu haberi sizinle paylaşalım istedim.Bu arada her ne kadar Cevapi'nin görüntüsü güzel olsa da içindeki malzemeleri duyunca pek iştah açıcı gelmeyebilir.Sizin anlayacağınız Modric'i sevsekte Cevapi yi pek tavsiye etmiyoruz.

10 yorum:

xyz dedi ki...

resmen inegöl köfte abi o :)

xyz dedi ki...

resmen inegöl köfte abi o :)

kafsinkaf dedi ki...

Cevapi'nin domuz etinden yapılmayan versiyonunu yemiştim Hırvatistan'da.Valla pek tantuni kıyaslamasıyla olmamış daha çok tekirdağ köftesinede benziyor hem tat hem görünüş olarak.

Ben kendi adıma gayet tavsiye edebilirim :) Yanında gelen acı biberleriyle süper gidiyor.

Hasan Doğan dedi ki...

kafsinkaf kardeşim benzerlikleri sadece yaygın olmalarından dolayı :) yoksa dediğin gibi şekil ve tat olarak hiç benzerlikleri yok :)

Hasan Doğan dedi ki...

ama ne olursa olsun tantuni candır :) yerini hiç bir şey alamaz :)

Adsız dedi ki...

Tantuni bir efsanedir yemeyen onu hayatında tatmayan varsa büyük bir eksiklik yaşıyordur :)

akumsal dedi ki...

aynen katiliyorum hasan abi tantuni candir hic biseye degismem

akumsal dedi ki...

aynen katiliyorum hasan abi tantuni candir hic biseye degismem

Hasan Doğan dedi ki...

evet ababa :D bu cuma es geçmeyelim tantuniyi :D

selaminko dedi ki...

gurbette yer alan bir adam olarak tantuniye hasret kaldım arkadaş. eskişehirde güya tantuni yapıyorlar sağda solda ama olmuyor vermiyor o tadı. bir de atomu çok özlüyorum. istiklal caddesinde bit pazarının girişindeki yerde yapılan atom gibisini bulamıyorum. Evde kendim birşeyler yapayım diyorum ama olmuyor birşeyler eksik.