23 Temmuz 2012

Egemen Korkmaz ve Gavurluk Meselesi!

Geçtiğimiz sezonda tam 50 maçta forma giyen ve ''feda'' demeyen Egemen Korkmaz için Beşiktaş Başkanı Fikret Orman; "Egemen zaten bize söyledi. Ben dedi 'gavurum' dedi. Ben de 'yabancıyım' dedi. 'Yabancı futbolcular nasıl parasını alıyorsa ben de alacağım' dedi. Ben Beşiktaşlı falan değilim, yabancı nasılsa ben de öyleyim dedi. Doğru söylüyor olabilir. Kendi tarafından baktığında. Ben profesyonelim diyor. Şahsi olarak hiç görüşmedim kendisiyle, arkadaşlar görüştü." demiş.



Aklınca Egemen'in kararına saygı duyuyoruz demek için böyle bir demeç vermiş ama asıl amacı ezeli rakipleri Fenerbahçe'ye transfer olan Egemen Korkmaz'ı taraftarın önüne atmak.

Böyle davranışlara her zaman kızıyorum.Hakkını isteyen bir oyuncuya yapılan muamele hiç hoş değil.Oysa Egemen geçen sezon tam 50 maçta terinin son damlasına kadar sahada mücadele etti.Yan gelip yatanların ise aldıkları meblağ ortada...

Q7 denilen şahsa da bu sezon teklif edilen rakamda ortada...
Star Gazetesinden alıntıdır...
 ''Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Ricardo Quaresma'ya yıllık 2 milyon euro teklif ettiklerini, fakat Portekizli futbolcunun bunu reddettiğini söyledi.''

Artık yabancılara tanıdığımız toleransı bir daha gözden geçirmemiz gerekiyor ey başkan...lar!..

3 yorum:

alexlesonsuza dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
alexlesonsuza dedi ki...

Sonuna kadar haklısın, kısa ve net bir yazı olmuş eline sağlık. Egemen hakkında "Para için BJK'yi sattı" demek çok saçma. Dediğin gibi adam 50 maçta oynamış, son derece istikrarlı bir performans sergilemiş, gerektiğinde takıma skor anlamında da katkı sağlamış ama sen bu oyuncuya hak ettiği parayı vermiyorsun hatta ve hatta oyuncu gittiği zaman da "para için sattı" diyorsun. Bunu savunmak kendi içinde çelişmekten başka bir şey değildir. Tekrar ellerine sağlık hocam.

Hasan Doğan dedi ki...

alexlesonsuza: meseleyi kavramış biri olarak sizinde yorumunuz güzel olmuş.tekrar teşekkürler..