27 Ağustos 2012

Emek Hırsızlığı?


Maçı dün Beşiktaşlı ve Galatasaraylı dostlarımla beraber izledim.Rasim Kara döneminde Beşiktaş'ı çok beğenirdim.Harika bir futbol anlayışı olan bir takım görüntüsü vardı o dönemde.Bugün konuşulan o kollektif futbol taa o zamanlarda Rasim Kara tarafından Beşiktaş'ta oynanırdı.Maalesef  Türk futbolunun kanayan yarası olan istikrar canavarına kurban edildi...O Beşiktaş ve Rasim Kara...

Dün de içimden geçen Beşiktaş'ın kazanmasıydı.Nedeni ise Samet Aybaba'nın başarılı olmasını istememdendir.Bir Galatasaray'ın kadrosuna baktım birde Beşiktaş'ın...

Terim'in işi zordu.Elindeki kadrodan kimi oynatacağına karar vermesi gerçekten zordu.Samet Aybaba'nın ise elindeki sanırım en iyi kozu 'FEDA' sı olsa gerekdi.
 ....
Önce Batuhan'ın topu kattığı pozisyon arkasından Burak'ın tartışılan düşüşü...
Çok koyu Galatasaraylı arkadaşım Barış'ın buna yorumu ise;
''Böyle maç kazanmayalım arkadaş istemiyorum ben böyle 3 puan...''

Peki aynı Burak bir kaç sezon önce Antalyaspor'a eliyle gol attığında hangi takımın formasını giyiyordu?
Ve hangi emek hırsızlığı?



Hiç yorum yok: