1 Eylül 2012

Aykut Erçetin: Hepsinden İyiydim!


Galatasaray'ın genelde forma tanıtımların da manken olarak kullandığı kaleci Aykut ile bu sezon başında yollarını ayırmıştı. Sanırım 10 yıldır Galatasaray kadrosunda yer alan bir kaleciydi Aykut. Dile kolay tam 10 yıl.Ülke futbolu adına ''istikrar'' istiyoruz ya; Aykut en azından yedek kulübesinde bunu sağlamıştı.

Yakışıklı futbolcu diyelim zira Galatasaray'a forma tanıtımı dışında gözle görülen bir katkı yapmadı.Belki 2006'daki şampiyonlukta payı vardı.Bunlar dışında bir Aykut gurbetçi biliyorsunuz.Ben ismini ilk kez Stuttgart'ta duymuştum genç milli takıma seçildiğinde.Sonrası ise klasik bir şekilde Türkiye macerası oldu.Kendini geliştirme adına da bir kıdım ilerlemedi.İşin enteresan yanı ise ayrıldıktan sonraki açıklamaları; "Bu zamana kadar G.Saray'da hep yabancı kalecilerle boy ölçüştüm. Ancak şunu söyleyebilirim: Mondragon ve Muslera hariç, hepsinden daha iyiydim. 2007-08 sezonunda Orkun ile birlikte G.Saray'ı şampiyonluğa taşıdık. Son 20 yılın en az gol yiyen kalecileriydik. Bu başarıdan sonra milli takıma çağrılmayı bile bekledim, ama böyle bir şey olmadı.''

Şimdi Aykut takıma gelen bir çok kaleciden iyi olduğunu düşünüyor düşünmesine ama demek ki Kalli, Rijkaard, Skibbe hatta Fatih Terim futboldan anlamıyor.Ben bu açıklamalardan sonra bunu anladım.
Ne yazık ki...

2 yorum:

selaminko dedi ki...

şu an nerededir? ne yapmaktadır ciddi ciddi merak ediyorum. adamla ilgili tek kelime haber okumadım.

Hasan Doğan dedi ki...

Şuanda boşta.5 eylüle kadar ligimizden teklif bekliyor olmazsa avrupaya yelken açacakmış :)