15 Aralık 2012

Maç Önü : Mersin İdman Yurdu - Akhisar


Zurnanın zurt dediği yerdeyiz. Bugün saat 16.00'da Tevfik Sırrı Gür Stadı'nda direk rakiplerimizden Akhisar Belediyespor'la karışılaşacağız. Onların bir maç eksiği var ve aramızdaki puan farkı sadece 1. Bundan yaklaşık 40 gün önce yani 6 Kasım'da ligin 12. haftasında bir post atmıştım. Dilerseniz şuradan bir göz atabilirsiniz. Orada bahsettiğimiz konu tamda buydu. Büyük takımlarla oynadığımız maçlar bitti asıl rakibimiz olan takımlarla karışılaşacağız demiştik. Maalesef bunlardan umduğumuzu bulamadık. Üstelik bitmek bilmeyen yeni krizleri de kapımıza taşıdık.

Geçen haftaya kadar Nurullah Sağlam'ın sürekli arkasında durmuştum. Lakin geçen haftaki Elazığ maçı sonrası ben bile kan değişimi takıma faydalı olur mu diye ziyadesiyle düşünmeye başlamıştım. Dün itibariyle de ben bile artık ne istediğimi bilmeyen bir yapıya büründüm. Öyleki kulüp o kadar karışmış ki sanırız Dallas dizisinin futbol versiyonu oynanıyor. Biri, ''transferi siz yaptınız benim kurduğum takımı bozdunuz bu suç sizin'' diyor diğeri, ''ya bi git işine arkadaş'' diyor. İşin içindeki müdahil gruplardan hiç bahsetmesek yeridir yani.

Maalesef bu kulüp entrikalarla dolu bir hal aldı. 86 yıllık mazisi olan Türkiye Kupası finali gören, ikinci ligden milli takıma golcü gönderen takımı sırf iktidar olma peşinde koşanlar kendi elleriyle bitirmeye ulaşıyorlar.

Maalesef...

Gelelim asıl mevzuya... Aslında yarın maçtan daha fazla konuşulacak konular olacak ama bu maç bir yerde tamam mı devam mı maçı bizim için. Yani olmazsa olmaz.! 6 puanlık değil 12 hatta 15 puanlık bir maç. Abartmıyorum çünkü Elazığspor ve Gaziantep'in, Karabükspor ile Sivasspor'un karşılaştıkları hafta ve bunlardan 3 tanesi direk bizim rakibimiz. O maçlardan gelecek sonuçlara göre ligin dibi biraz daha netleşecek. Haftaya da Gaziantep deplasmanımızın olduğunu unutmayalım.

Bu maçtan sonra büyük bir ihtimalle istifası beklenen Nurullah Sağlam, istifa etmeyecek. En azından benim düşüncem bu yönde. Takıma devre arasında 5-6 yeni takviye yapmayı düşünen Sağlam bu maçı ve Gaziantep maçını aldığı taktirde şehrin havasını da değişeceğini çok iyi biliyor. Ligde kalıp kupada da zirveye doğru yürümenin ince hesaplarını yapıyor. Sonrası bir ihtimal kupa yoluyla avrupa maçları görebilir miyiz ümidi var..

Şimdi hayal zamanı değil arkadaş biz ligde kalalım yeter diyenleriniz vardır elbet... İnanın bende onlardan farklı düşünmüyorum ama bazı ufak detaylarında bir çok faktörü değiştireceği düşüncesindeyim. Amacım pembe tablolar çizerek sizleri yanıltmak değil ama ümidimizi de yitirmemek.

Bu minvalde ayrı bir parantez açmakta fayda görüyorum. Bugünkü maça sırf hocayı ve yönetimi istifaya çağırıp sahadaki futbolcuya küfür etmeye gelecek olanlar var. Son 3-4 gündür sokaktaki insanların nabzını ölçen arkadaşlarımın görüşü bu yönde. Lütfen arkadaşlar böyle bir davranışta şimdilik bulunmayın. Şimdilik diyorum ama sonrasında da yapmayın. Hatta tam tersi bir tutum sergileyin ki sahadaki futbolcuda sizden güç alsın. O zaman belki kaybolan ruhları geri gelir...

Hiç yorum yok: