20 Aralık 2012

Teşekkürler Beceriksizler Ordusu


Teşekkürler...




Abdullah Halman, Ergin Keleş,Hasan Üçüncü, Mustafa Keçeli, Mustafa Sarp, Nurullah Kaya, Taylan Eliaçık, Robak ve Murat Ceylan....

9 tanesini toplasan bir tane J.Boum bir tane Mert Nobre onu bırak bir tane Nduka etmeyecek adamlara kulübün kasasından ödediğiniz paralar haram zıkkım olsun.

Ankara'da Gençlerbirliği maçı galibiyetinden sonra yüzleri asılan sevgili yönetim;
O çöpe attığınız paraların her kuruşu İNŞALLAH çoluğunuzdan çocuğunuzdan tek tek çıkar.

Hayatımda ilk defa bir Mersin maçını yarıda bıraktım. Sizler ve sizlerin zihniyeti yüzünden bu takımı tutmaktan, kafamızı öne eğmekten bıktık.

Giray Bulak ile yukarılara tırmanmayı hedefliyorsunuz değil mi ? Bugün tırmadın peki yarın ?

Üzülüyorum, şu şehirde birbirini yemekten, bu kulünü rant kapısı görmekten sizleri protesto edemeyecek bir taraftar kitlesi var. Koşturun istediğiniz gibi atları.

Ama unutmayın herkesin adaleti şaşar da Allah'ın adaleti asla şaşmaz. Bir gün bunlar tek tek çıkar...

Ve dilerim o günleri görmek bize nasip olur.

Teşekkürler beceriksiz,işbilmez,kamyoncu zihniyeti... Teşekkürler beceriksizler ordusu....

5 yorum:

Hüseyin Karabacak dedi ki...

Evet Kendi evimizde 5-0 yenildik.Bu ne olursa olsun profesyonel bir maç değil mi?

Aklıma gelen biz halısahada maç yaparken 3-4 fark yerken bile hırstan patlamamızdı.
Culio bugün 5-0 mağlup olduğumuz bir anda güldü ve bu kameralara yansıdı.
Mersin İdman Yurdulu abilerim .Şimdi Anladım ki olay Nurullah Sağlam'ı göndermeyle bitmiyor.
Kimse demesin Yaşlılar var 35 yaş üstü kamyonlarla dolu takımımız ...diye .Keşke o kamyonlarda Ruh olsa yapamayacağın iş yok!!!
Giray Bulak teknik patron olarak göreve getirildi.Mustafa Denizli bizim istediğimiz adaylardandı.
Ama Emin Olun Bu Ruhsuzlara değil Denizli Mourinho'yuda getirsen Fatih Terim'i de getirsen hiçbirşey olmaz.

Karamsar tablo çizmiyorum Olanları yazıyorum.Maalesef bu Ruhsuzlarla DÜŞTÜK abilerim arkadaşlarım.
Biz Düşersek biz yine destekleriz vesselam.İyi günde bulmadık kötü günde terkedelim.

Ama o zaman gidecek olan RANTÇI,ÜÇKAĞITÇI,ŞEREFSİZ Ne Kadar Taraftar varsa Ne Kadar yönetici Varsa Ne kadar yönetici varsa bu takımdan şimdiden gitsin.

Artık istemiyoruz.Sadece Armaya gönül veren Gerçek Arma sevdalıları kalsın.
Nobre-Nduka-Boum'u çıkart Geriye Kalan Ruhsuzlar Gitsin!!!

İşe yaramayan kötü Altyapımız çıksın sahaya mücadele etsin 10 yiyelim düşelim...
Ama artık umursamayan adamlar şu takımdan gitsin.

Ben yazımı tamamlar GERÇEK ARMA SEVDALILARINA geçmiş olsun der Desteğe devam etmemizi öneririm.(Destek Takıma Değil Armaya)

selaminko dedi ki...

Nurullah Sağlam'ı göndermek için elinden geleni yapan zırtapozlar kına yaksınlar. Giray Bulak "MİY nun kendi kafasına sıktığı kurşundur." maalesef. bu sezon süper ligden düşeriz. sonra birileri yine mersin'in belediyesini kazanmak için alt liglerden üst lige çıkaracak bir iki adam alır. böyle gider bu. www.mersinidmanyurdu.com adında güya taraftar sitesi olan site girişinde hala bank asya birinci lig şampiyonu olmakla övünürken içeride hayallerinden çok ötesini gerçekleştirmiş nurullah sağlam'a sallamak için ellerinden geleni yapıyorlar. ulan adam senin vizyonunda bile olmayan işler başardı. bank asya'da hem de hiç ümidin yokken şampiyon olarak seni çıkardı. çıkarmakla kalmadı düşmeyelim yeter dediğin ilk sezonda play-offların kıyısından döndürdü. o malum para problemleri de olmasa muhtemelen bu sezon uefa kupasında oynayacaktın. ama yok müstehak bu adamlara bu. yazıklar olsun. bol bol kına sürsünler bi yerlerine.

Ahmet Selim KAHRAMAN dedi ki...

Nurullah Sağlam'ı geçen sene en fazla savunan biri bendim. Fakat bu sene gitmesini savunanlardan biri de bendim. Ancak gitmesini istediğim sebep tamamen oyun dizilişi ve oyuncu değişiklikleriydi, yani teknikti.

Halbuki benim ve benim gibi birçok insanın göremediği şey hemen hemen bütün olumsuzlukların kaynağının yönetim olması.

Resmen kamyocu zihniyetiyle yönetilmek bu olsa gerek.

Hadi Nurullah Sağlam'ı gnderiyorsunuz, hayatı başarısızlıkla dolu bir adamı Mersin'in başına getirmek de nedir ? Bu insanlar dar vizyonu yüzünden bu kulüp düşer de düşer.

Yerel basına hiç girmiyorum bile. İsim de vereceğim; sporkolik.com
Sene başından beri her maç Nurullah Sağlam'a yüklendiler. Yahu arkadaş el insan. Sen yerel medyasın, bir kere yönetimin yaptıklarına değinebildin mi ? Bir kere köşende bunlara yer verebildin mi ? Hayır..

Mersin yerel medyası yönetimden çok daha beceriksizdir, bunu o sitenin yöneticisine de söyleyebilirim.

Hülasa, her medya hem yönetim hem hoca ortada...

İşimiz Allah'a kaldı.

Adsız dedi ki...

burada katılmadığım oyun tekniği açısından futbolcu eleştirmeniz.Teknik açısından futbolcu eleştirecekseniz bunu yönetimi eleştirerek yapmalısınız bu futbolcu beni alın diye yalvarmadı.Ama futbolcu tekniğine rağmen takıma varını yoğunu vermiyorsa bunu eleştirirsiniz.Culio gibi.Ama iki mersinli biri olmayıp bütün maçlara giden biri olarak bu formayı sınırlı tekniğine rağmen sonuna kadar terleten keçeli ye ayıp olmuşŞimdi robak ın ne suçu var konyadan beni alın diye yalvarmadı,Yerine göndrilen erdal her yerde kullanabileceğiniz bir oyuncuydu.Bence suçlu ne hoca ne futbolculardı tamamen beceriksiz yönetim hatası.Medyaya gelince Mersinde ne yazık ki medya denilen bir birim yok geçen sene futbolcular antrenmana çıkmamış acaba mersin medyası bunu nasıl işleyecek diye baktım hiç birinin haberi yok çünkü oturduğu yerden medya olmaz.Ben bir siteye futbolcu protestosunu yazdım siteden gelen yorum haberimiz yok bir muhabir göderip doğrulatalım oldu.Yarım saat sonra sitede son dakika protesto haberi.Ve 1 yıl boyunca mersin bu haberi bizden duydu böğürlenmeleri. mersin medyasının durumu bu.

Ahmet Selim KAHRAMAN dedi ki...

Ben burada oyunculardan bahsetme sebebim oyuncuya değil tamamen yönetimin yanlış transfer politikasıdır. Bunda Nurullah Hoca'nın yanlışları vardır yoktur orasını bilemem. Ancak o bahsettiğim isimlerin çoğu PTT 1.Lig seviyesinde.. Mustafa Keçeli iyi niyetli olabilir ama ben 2 senedir bu adamın kesinlikle bu takıma yakışmadığını düşünüyorum. Bunda tabi yanlış kanatta oynatılmasının da etkisi var ancak kusura bakmasın yediğimiz gollerin çoğu onun kanadındaki görevini hücum olarak kullanıp geriyi boşaltmasından kaynaklanıyor.