18 Aralık 2012

Yeni Teknik Direktör Kim Olacak

Metin Diyadin, Hagi, Carvalhal, Ziya Doğan, Hakan Kutlu, Daum filan derken teknik adam meselesi yarın çözülecek. Tabi bir aksilik olmaz ise. Öncelikle şunu belirtelim ki yeni teknik direktörümüz kesinlikle yerli olacak. Yani Daum, Hagi ve Carvalhal dışındaki isimlere odaklanın derim ben... Bu teknik adamın ismi basında bizimle telaffuz edildimi bilmiyorum ama başka bir kulüple net bir şekilde anıldı. Buda şimdilik bir ipucu olsun..

Bu bilgiye dün akşam ulaşabildim zira kulüpten kimsenin ağzını bıçak açmıyor. Başkan Ali Kahramanlı olayı bizzat kendi yönetiyor. Anlaştığı iki isim var. Bunlardan birinin adı başka bir kulüple geçiyor ama hocanın gönlü orayı istemiyor. Aradaki hatır gönül ilişkilerini çözebilirlerse yeni teknik adamımız yarın şehirde olacak.O olmaz ise Metin Diyadin yeni teknik direktör diyebiliriz. Zira yerel basında çıkan ifadeler kesinlikle Diyadin'e ait değilmiş. En azından bana bu bilgileri ulaştıran kişinin ifadesi bu yönde. Diyadin'le geçen görüşme gayet olumlu geçmiş.



Diğer adaylardan Giray Bulak ve Ziya Doğan şuanda ikinci planda olan isimler. Henüz bir görüşme gerçekleşmemiş ama bugün yeni gelişmeler olabilir. Basında çıkan bir diğer aday Hakan Kutlu ile hiç bir görüşme yapılmamış. Yani şu aşamada tercih edilen bir isim değil. Bende sosyal medyadan takipleştiğim Hakan Kutlu'dan çok özel bilgiler aldım. Kendisi gerçekten Mersin'e sempatisi olan ve göreve talip olan bir isim. Zaten takımdaki isimlerden bir çoğu ile daha önce çalışmış bir isim. Mersin'den teklif bekliyor ama olmazsa anlaştığı bir takım var.

Bana bu çok özel bilgileri ulaştıran Vedat Serin'e tekrar teşekkür ediyorum. Çok detaya giremedim çünkü bu hem onu hemde beni sıkıntıya sokar. Öyle ki kapalı kapılar ardında konuşulan her şeyi ifade etmek bizim harcımız değil. Dost sohbetlerinde konuşulanlar o anda sadece akıllarda kalır. Yazıya dökülmesi şu aşamada kişileri zora sokar. Zaten bu bilgileri verirken bu hususa çok dikkat etmemi rica etti. Bende O'nun ricasını kıramıyorum. Zaten kendisi özel işlerinden ötürü şu anda İstanbul'da ama yakın bir zamanda Mersin'de olacak ve bu blogda Mersin İdman Yurdu ile alakalı özel bilgileri bizimle paylaşacak.

Bu arada Hakan Kutlu hocamızdan da bir röportaj sözü almış bulunmaktayız. Olurda Mersin'e yolu düşer ise...


Hiç yorum yok: