18 Mart 2013

Eleştiriler ve Üslup Üzerine


Yazmış olduğum İBB - Mersin İdman Yurdu analizinin ardından 1 tanesi olumlu olmak üzere 2 tane olumsuz yorum aldım.

Önce ilkine yani futbolculara para ödenmezse nasıl oynayacaklar, yönetimin kabahati eleştirisine yanıt vereyim;

Futbolculara bundan önce 2 defa ödeme yapıldı. Peki acaba Elazığ'a kaç kere ödeme yapıldı hangi koşullarda oynuyorlar biliyor musunuz? Muhtemelen bilmiyorsunuz. Ben söyleyeyim o zaman:

Şu an Elazığ'ın yaşadığı maddi sıkıntı hemen hemen bizimle aynı. Ama zannedersiniz ki sıkıntıları yokmuşcasına her hafta 90 dakika çatır çatır top oynuyorlar.26 haftada 4 tane galibiyet almış futbolculara neyin ödemesi yapılacak pardon ? Sahada ruh gibi gezinen, takımda huzursuzluk çıkaran içlerinde emekliliğe merdiven dayamış oyuncuların olduğu takım neyin protestosunu yapıyor?

Burada neredeyse her yazımda yönetimin acemiliği ve kurumsallığına hep vurgu yaptım. Yönetim zaten sene başından beri her konuda hatalı hamle yapıyor. Ancak bu demek değildir ki futbolcular masum...

Gelelim ikinci yoruma. Mustafa Keçeli için kullandığım üsluptan dolayı Mustafa Keçeli'nin menejeri olduğunu söyleyen birisi tehditvari bir yorum atmış. Kendini Mustafa Keçeli'nin menejeri mi değil mi orasını bilmiyorum. Fakat kullandığım üslup konusunda hatalı olduğumu kabul ediyorum.

Sonuçta burada kitleye hitap ederken aklımızdan geçen her cümleyi buraya dökmemeliydik.

 Hoş menejer de  taraftarın ve benim Mustafa Keçeli,Ozan İpek,Hakan Bayraktar isimleri hakkında neler düşündüğünü gayet iyi biliyordur ve duymuştur fakat onu buraya dökmemin hatalı olduğunu sonradan farkettim. Bunun en büyük sebebi de o sahada oynayan ruhsuz oyuncular ve sıcağı sıcağına analiz yapılmasıydı.

O yazıyı buradan blogun sahibi Hasan Abi'ye kaldırmasını rica ettim. Sırf ona mahcup olmama adına yaptım bu hareketi.

Bizler bu takım için cebimizden,zamanımızdan fedakarlık yapan insanlarız. Bu takımdan 1 gram bile menfaatim olmadığı halde bu takımı seviyor ve inadına destekliyorum.

Ve emin olun ne menejerlerden ne yönetimden ne kulüp futbolcusundan en ufak korkum yok.
Fakat buradan gözdağı vermek yerine benimle iletişime geçmenin daha doğru olduğu kanaatindeyim.

Eğer takıma fayda veremeyip hala benimle ulaşma gayreti içinde iseniz buyurun iletişim adreslerim:

https://twitter.com/Ahmet_Selim

http://www.facebook.com/ahmet.s.kahraman.1


Eğer bunlar da yetmezse bu adreslerden birine mesaj atarsanız cep telefonumu da gönderebilirim.

Esen kalın.

Hiç yorum yok: