30 Mart 2013

Gelecek Nesillere...


Geçtiğimiz hafta ve hafta sonu benim için epey yorucu ve tempolu geçti. Sürekli seyahat halindeydim ve sürekli şehir dışında kaldım. Uzun bir maratondan sonra cumartesi şehre döndüm. Pazar günü ise sevdiğim bir kardeşim için sahilde dış mekan da düğün fotoğrafları çektim. Uzun süredir fotoğraf makinesini böyle özel bir gün için elime almamıştım. Benim içinde iyi oldu. Malumunuz son zamanlarda artık stüdyo yerine doğal ortamlarda düğün fotoğrafı çektirmek moda haline geldi. Güzel şehrimiz Mersin'de, doğal güzellik deyince bizlere çok güzel ortamlar sunuyor sağ olsun.

Epey fotoğraf karesi çektim 2 yada 2,5 saatlik bir zaman diliminde... Epey keyifliydi... Lakin Galatasaray Meydanı'na gidene kadar... Orada bulunup yeni evlenen çiftin, Galatasaray arnası altında fotoğraf çektirmesi beni çok derinden üzdü. Ama onların gönüllerinde yatan sevda da bu! Yapacak bir şey yoktu sizin anlayacağınız. Bir iki mırıldandım... Neden Mersin İdman Yurdu Meydanı'nda fotoğraf çekmiyoruz diye ama nafile...Beni hiç biri duymadı yada duymak istemedi. Bende çok üstelemedim. Zorla güzellik olmazdı elbette. Birde onların bu mutlu gününde...

Derken bugün sabah tanımadığım bir taraftarımızdan mail geldi. Facebook sayfasından alınan bir resim ve altında da çiftlerin ismi yazıyordu. Benim facebook hesabım olmadığı için ofisten bir arkadaşıma rica ettim. Bu güzel çifti buldu. Esra Melek ve Emir Gündüz çifti. Araştırdım biraz! Kendileri şehir dışında yaşıyorlar. Sanırım Ankara'ydı. Ve koyu bir Mersin İdman Yurdu taraftarılar. Erinmeyip üşenmeyip bu güzel anı fotoğraflamışlar. Birden ayrı bir gurur geldi içimden. Şu geçirdiğimiz zor günlerde inanın bundan daha güzel bir kare olamazdı. Her şeye inat...

Yeni evlenen bu güzel insanlara sonsuz teşekkürler. Umarım fotoğraflarını izinsiz kullandığım için bana kızmazlar... Tekrar aflarına sığınıyorum...


Hiç yorum yok: