15 Mart 2013

Gerçekleşmeyen Röportaj ve Akibetimiz


Bilindiği üzere çarşamba akşamı yeni teknik direktörümüz Hakan Kutlu ile bir randevumuz vardı. Duyurumu blog da yapmış ve sizlerden çok güzel sorular almıştım. Hakan Hoca ile hem tanışma hem de röportaj tadında sohbet edecektik. Kutlu'ya ayrıca bir kaç projemden bahsedip destek isteyecektim. Ön görüşmeyi daha önce yaptığım ve Hakan Kutlu'dan destek aldığım için gayet umutlu bir bekleyiş içerisindeydim. Ardından akşam iletişime geçtim ama Kutlu'nun özel bir işi çıktığı için görüşmemiz perşembe sabahına yani düne kaldı. Telefonlaşıp tesislere gittim. Benimde acil çıkan bir işim nedeniyle gecikmem söz konusu oldu.

Sonrasında Hakan Kutlu ile idmandan sonra görüşme kararı aldık. Bende hazır gelmişken idmanı izlemek için tesislerdeki en üst sahaya gittim. Bir iki basın mensubu haricinde kimse yoktu. Hakan Kutlu ve kurmayları sahada bir süre beklediler. Sonrasında Hakan Bayraktar hocanın yanına geldi ve idmana çıkmayacaklarını belirtti. Aslında perşembenin gelişi çarşambadan belliydi. Futbolculardan önce kulüp personeli aylardır maaş alamıyordu. Keza A2 takımımızın da Şanlıurfaspor maçına maddi sebeplerden dolayı çıkamama gibi durumları söz konusuydu. Ayrıca benzer bir skandal geçen hafta çıkmak üzereyken son anda yatıştırılmıştı. Yani olay bizde şok etkisi yaratmadı desem yeridir.

Geçen sezon Trabzonspor maçı öncesi benzer bir eylem yapan futbolcular, dünde tepkilerini ortaya koydular. Haklı yada haksız olduklarını tartışacak değilim. Benim dikkatimi çeken 3-4 farklı yöneticinin birbirinden farklı açıklamalarıdır.  As Başkan Ayhan Erdem, Kulüp Başkanı Ali Kahramanlı ve Futbol Şubesi Başkanı Mehmet Işık, birbirlerinden habersizce farklı açıklamalar yaptılar. Biri sıkıntı yok idmana çıktılar dedi, diğeri para krizi dedi, öteki iyice saçmaladı. Düştüğümüz durum içler acısı ve kabul edilemez ama maalesef kaderimize razı olmuş bekliyoruz.

Hakan Kutlu ile röportajımıza gelince; Hocam İBB maçından sonra görüşelim dedi. Görüşmemizden sonra  İçel Tv'de benim moderatörlüğüm de özel bir canlı yayın yapacağız. Gelişmeler şimdilik bu kadar ama detayları yine blogda geçerim...

Hiç yorum yok: