2 Nisan 2013

Beyler; Küme Düştük!


Blog yazarlarından  Vedat Serin; Gençlerbirliği maçından sonra biz küme düştük demişti ama ben Fenerbahçe maçından sonra düştüğümüzü düşünüyorum. O maçta yaşananlar ve yaşadıklarımızla bu ligin bize fazla geldiğini belirtmekte fayda var. 29 sene bekleyişin sonu ne yazık ki hazin oldu.

Haftalarca düşmeyeceğiz diye bağırdık durduk ama mantıklı düşününce gerçeği görmek çok acı verici. Maalesef düştük. Bunu kabullenmek zor oluyor ama son atımlık barutumuzu da dün kullanamadık. Yanlış bir sezon başı planlaması, hatalı transferler, yanlış giden politika ve iş bilirlik yapmalar v.s bunların hepsi boş. Bizim düşmemizin asıl nedeni yine bizleriz.

Koskoca şehirde doğru düzgün bir spor adamımız yok! Kulübe kendi şehrimizde bulabileceğimiz bir başkan adayımız bile yok. Belediye Başkanımız bile Adanalı! Biz kalkıp neyi yada neleri savunacağız ki?

Kiralık tesislerde hemen her hafta yeni bir skandalla antrenman yapan futbolcuları suçlamak sadece suçumuza kılıf aramaktır. Altyapısı olmayan, altyapıda oynayan çocukların aç aç maça çıktıkları, kulüp personelinin aylardır maaş almadığı bir ortamdan bahsediyorum arkadaşlar! Açın bakın google arama motoruna; kulübün daha resmi bir sitesi bile yok!

Basın sözcüsünün Yattara olayını benden duyduğu bir ortamdan söz ediyorum! Var mı daha ötesi? Sabah oyuncusu darp ediliyor, kulübün basın sözcüsü akşam olayı benden duyuyor! 

Futbolcu para alamadığı için eylem yapıyor... Futbol Şube sorumlumuz gözümüzün önünde cereyan eden olayı bizlere yalan yanlış anlatıyor... Başkan ise ayrı bir dünyada yaşıyor zaten. Mikrofon gördümü başlıyor saçma sapan atıp tutmaya...

Yattara olayı yaşadık daha bir kaç gün önce. Bu olay gösterdi ki bizim daha epey bir zamana ihtiyacımız var. Önce biz kendi içimizde bir takım olalım. Kuzey, güney, doğru, batı diye parçalara bölünmeyelim. Her hafta yeni bir taraftar grubu kurmayalım. Binlerce parçaya bölünmeyelim.

Bilmiyorum farkında mısınız ama küme düştük...

Hiç yorum yok: