8 Nisan 2013

Olmadı Hocam! Yakışmadı...


Sahada Fatih Terim şovu vardı evet... Bunu 4 yaşındaki kızım bile gördü. Baba bu adam ne yapmaya çalışıyor diye bana destek bile oldu. Yaşım 28 ve bu ilk değil. Terim bunu defalarca yaptı-yapıyor-yapacak. Kendi de diyor zaten. Ben kendime ne yakışıyorsa onu yaptım diye. Ondan zaten daha ılımlı bir hareket beklemiyorum ama en azından maçı izleyen çocukların olduğunu biri ona hatırlatmalı...

Benim asıl sitemim Hakan Kutlu hocamıza. Maç sonu açıklamaları gerçekten taktire şayandı ama 1-0 önde olduğumuz ve rakibimizin 10 kişi kaldığı bir maçta takımı geriye yaslayıp, oyuncuları iyice strese sokması bana göre kabul edilemez. Kutlu'yu çok seviyorum ve bu takımın başında en çok görmek istediğim teknik adamların başında gelir. Lakin kazanabileceğimiz bir maçı daha ikinci yarının başında rakibe kendi eliyle teslim etti. Belki O'nun da bu konuda mantıklı bir açıklaması vardır...

Uzun uzun yazacak değilim ama tekrar başa dönüp Fatih Terim'e bir soru sormak istiyorum; 9 Nisan'da oynayacakları Real Madrid maçı da İstanbul'da TT Arena Stadı'nda oynanacak. Maçın hakemi kim bilmiyorum hatta ilgilenmiyorumda. Benim sorum Terim, Real maçında da Süleyman Abay gibi bir yönetim sergileyecek hakem olursa aynı tepkileri verecek mi yada verebilecek mi? Hani kendisine ne yakışıyorsa onu yapıyor ya, olası bir hakem faciasında aynı şekilde hareket etsin ben çıkıp gerçekten Terim'e ömrümün sonuna kadar destek olacağım.

Şunu da biliyorum ki; bu yazımın arkasından taraflı kişiler yorum yapacaklar ve kendilerince Terim'in davranışlarında haklı olduğunu yazacaklar. Terim'in yaptıklarını kendilerince mantıklı bir şekilde savunacaklar. Hatta kimisi ileri gidip hakaretler edecek. Ben burada Fatih Terim'e haksızlık yapıldı yada Terim yaptıklarında haklıydı gibi konulara girmedim. Ben sadece 50 küsur yaşa gelmiş ve toplumda belirli bir yeri olan bir spor kulübünün ve o spor kulübünün bir çalışanının yaptığı ve sergilediği davranışın ne kadar yanlış olduğunu ve de bu yanlışın da ısrarla devam ettiğini anlatmaya çalıştım. Unutmayalım ki maçları sadece sizler izlemiyorsunuz. 4-5 yaşlarında hayata yeni tutunmaya başlamış ve kendisine bir taraftar kimliği arayan çocuklarımız da izliyor. Bunu asla unutmayın!
 

Hiç yorum yok: