26 Ağustos 2013

Şimdilik Tadını Alamadık!

Sustuk, bekledik...
Sıra geldi yazmaya...
Ordu deplasmanında PTT 1.Lig'e dün itibariyle merhaba dedik. Cumartesi akşamı takımımız bu sezon ilk maçını Karşıyaka ile oynayacak. Aslına bakarsanız Karşıyaka ne kadar bizim için yabancı bir takım ise Mersin İdman Yurdu'da o kadar yabancı olacak.



Neden mi?
Yeni sezon hazırlıkları dediler aldılar takımı Davraz'a götürdüler. Amenna... Arkasından Kızılcaham seferi yaptılar. Takımı şehre getirdiler ama bize izleme imkanı bile sunmadan tekrar Ankara yollarına düştüler. Bizim Başkan'ın bu teknik adamlardan çektiği nedir anlayamadım! Nurullah Sağlam zamanında Antep İdman Yurdu olmuştu takım şimdi de Ankara'nın bağları...

Anlayan anladı meseleyi fazla uzatmayalım!

Ordu her zaman bize ters gelen bir takımdır benim gözümde. Askerlik dönüşünde 2008-09 sezonun da bana ilk şoku Tevfik Sırrı Gür Stadı'nda yaşattıklarından beridir sevmediği bir takım. Adanaspor karşısında aldıkları 4-0'lık net galibiyetin etkisiyle dün sahada moralli idiler. Bu maçta da iyi oynadılar. Lakin taktikleri çok zekice idi. Yeni kurulmuş bir takım karşısında ilk 10 dakika beklediler. Bizim takımın şifresini çözünce de ilk yarı epey terlettiler bizi. Mersin'de havada sıcak olunca üstümüzü değiştirmemiz kaçınılmaz oldu!

İlk yarı ilk 10 dakika haricinde gayet organize bir Orduspor izledik. Kenan Şahin'in ağır kalıp boş kaleye golü atamaması dışında oyunda hep Orduspor vardı. Uzatma anlarında dahi biraz dikkatli olsalar 1 puan değil 3 puan alabilirlerdi. Keza aynı detay bizim içinde geçerliydi. Biraz dikkatli olsak hedeflemediğimiz ama olursa yok demeyeceğimiz 3 puanı alabilirdik. 

Hakan Kutlu'nun elindeki malzeme dün itibariyle 1 puana razıydı onu da aldı. Dünkü maçta Mahmut Temur olsaydı her şey daha farklı olabilirdi ama benim gözüm en çok Ben Yahia'yı aradı. Birde Eren Tozlu'yu artık bir teknik adam da santrfor olarak düşünse diye düşünmedim değil...

 

Hiç yorum yok: