18 Kasım 2014

Tekrar Hoşbulduk


Bir amatör olarak başlayıp bir amatör olarak devam ediyorum hayata... Bu bloga yazdığımda sene 2009'u gösteriyordu. Uzun zaman oldu gibi hikayelere girmeyeceğim elbette... Ama uzun aralar verdiğim doğrudur yazmaya...

2 senelik bir aranın ardından eğitim hayatıma tekrar başladım. Kısmetse 6-7 aralıkta sınavlar var. Azimle ve hırsla ders çalışıyorum. Tabi zaman buldukça. Sene başında winonbet.com sitesi için Hollanda Ligi Eredevise editörlüğüne başladım. Spor33 tüm hızıyla devam ediyor. İçel TV'de salı akşamları Önlibero ile yine ekranlarda boy gösteriyoruz. Arada ulusal medya ve dergiler için röportajlara devam. Yani zaman ile münasebetimiz çok hışırtılı...

Bu arada ana konuya tekrar döneyim. Bloga küsmedim. Devam ediyorum. Türküsev Blog'dan Fırat kardeşim bu habere sevinir mi bilem ama :) yazılarıma kaldığı yerden start vereceğim tekrar. Bilmiyorum artık okurumuzda kaldı mı ama olsun. Burası benim huzur bulduğum bir köşe. Akşamları fırsat buldukça köşemde olacağım. Bilginize...

2 yorum:

onderkarakaya dedi ki...

Mersin İdman Yurdu adının olduğu her yerde takip eden adam mutlaka vardır. Winonbet'te Euroleague yazıyorum ben de bu arada. Kolaylıklar; kırmızı günler, lacivert geceler.. Önder Karakaya

Hasan Doğan dedi ki...

Memnun oldum Önder kardeşim.. Seninde Mersin İdmanyurdulu olman beni sevindirdi :D